ner ner ner, men så kom vi upp igen!

Idag har kännts mycket, mycket bättre än igår. Jag vägrade bara helt att ha det så som jag hade det igår, det orkar jag bara inte. Då skulle jag fått åka hem om ett pra veckor. Så jag tvingade mig själv att prata lite mer med folk och det gick bara lysande!
Nya vänner på gång. Dom är jättesnälla, Lena, Trine och Rikke och lite Maria. Så är det inte så svårt, folk släpper ganska lätt in men man måste bara veta var man ska leta och försöka.
Vi har spelat spel och pratat och ätit glass.

Men jag är lite "hjemmesyg", jag saknar alla där hemma. Jag vill fika och prata om något jag inte måste förklara i två minuter innan jag kan säga det som jag egentligen ville ha sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0