Echo Beach

En blogg är något jag aldrig har testat på riktigt. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till egentligen, men det är ju det jag hoppas ska lösa sig.
Jag kan inte saker som hur en text bör se ut och när man ska hoppa ner en rad eller när man ska ha indrag, jag struntar i det och gör det som jag tycker känns bäst.
Nu tänker jag inte alls sprida ut en massa länkar till den här bloggen, så jag oroar mig itne för att bli så väldigt dömd ör sånna saker.
Vilket nu känns dumt att skriva eftersom det säkert är någon som kommer läsa detta...jag kanske ska sluta med detta nu.

Och istället skriva kanske lite om vem jag är. Jag vet inte hur jag ska beskriva mig själv objektivt, men jag är iaf en tjej som precis börjat tvåan på gymnasiet. Bor nere i det södraste Sverige, med familjen i en håla en bit från staden jag pluggar i. Inte omännskligt långt men sådär småjobbigt långt. Kanske är detta också ointressant, och det faktum att jag hela tiden pekar ut var jag tror folk tycker är ointressant...
Så...varför startade jag en blogg? Jag täknte väl mest att jag skulle testa på det och se hur jag klarar av det, om jag är alldeles hemskt tråkig så får jag ju sluta. Men det vet jag inte förrän jag testat.

I övrigt så var idag första dagen i skolan efter sommarlovet, det var ganska kul, men bara att träffa alla inget annat. Eller jo, vi såg en film som var väldigt bra. IN TO THE WILD, baserad på verklig händelse! Mycket sevärd, ett filmfreak är jag också, av högsta graden. Och musik är ju en sjäölvklarhet, iaf för mig.

På torsdag bär det förresten av till Sthlmet, för första gången, Popaganda har dragit mig och en polare ur våra nästen på tågresa i sex timmar. Vi ska bo en lägenhet på Östermalm och själva festivalen ligger på Söder. VI ska festa och lyssna på bra musik, alldeles själv, hela helgen.
För ögonblicket har jag fått motorstopp i hjärnan så nu tar detta slut. Jag tackar och bockar, men för vem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0