Feels like, Schools out

Idag var jag endast på två av mina fyra lektioner och på den ena satt jag bara och skrev på mitt CV så idag har inte varit en välidgt produktiv skoldag. Men vad fan gör det?
Jag har ju haft mitt utvecklingssamtal för iår och det gick mycket bättre än väntat, så för mig så känns det som att skolan slutat. Men det har den inte för den satans uppsatsen i tyska måste fortfarande in, men GertyGert slog idag fast att det var okej om man lämnade in religionsuppgiften om etik på måndag så det är positivt.
Men nu sitter jag här, när jag egentligen borde skriva på tyskan och lyssnar på musik, längtar efter festival och är lite glad och ledsen samtidigt.



dagens tippss Alphabeat, kanske ingen WOW-nyhet men de är mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0