make it that much

Whopido!
Orsaken till att det varit tyst här i några dagar är att jag inte har kunnat nå datorn, min lillasyster har suttit klistrad, hon har lik som jag en hel drös med läxor.
Nu känns det som att jag kan fokusera mig på färre saker, bara en uppsats i tyska sen är det klart. Jullov kom hit, tack.
Så, här sitter jag klockan är inte mer än ett på en fredags eftermiddag, ännu en vecka avklarad. Denna helgen är jag och syrran ensamma hemma. Ikväll är det ju faktiskt bara jag hemma, det kan alltid vara skönt med lite ensamhet, sådär mellan varven. Päronen har packat väskorna och är i skrivande stund påväg till de småländska skogarna.
Så kvällen bjuder på ensammys och imorgon kommer Emmylie hit och då blir det mer mys. Så är det med det.
 
Nu ska jag ta det lugnt i några timmar, läsa en jättebra bok som jag inte kan sluta läsa, jag får tvinga mig själv lägga ner den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0