Plugg och PA

Helgen spenderade jag med Emmylie , som jag tror jag nämt innan. Men iaf såfotade vi till hennes PA, och det var ju trevlgit, vissa bilder blev ganska bra. Jag fick hjälpa henne oh vara modellen för dagen
Lite smakprov på vad som fanns att se:
Fun fact BTW, klockslaget när jag har klockan är den exakta tiden jag föddes, för very snart sjutton år sedan.




Detta är min omtalade syster som också fick vara med på fotograferingen. jag tog de flesta av bilderna på hene, we risked our lives!


Nu sitte jag i plugget och ska snart ha danska, jag längtar inte tills det att klockan blir tre. Jag pallar inte mer oplugg nu, speciellt inte när jag vet att det är så nära till jullovet! Bara åtta dagar kvar i plugget. Och soon it's min födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fina bilder =)

2008-12-10 @ 18:56:13
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0