Tillbaka

Efter ett ganska stort uppehåll är jag nu tillbaka, jag har varit uppe idjupa skogar i Dalarna och åkt skidor. Det var en av de mysigaste jularna på länge, fast jag nog aldrig riktigt hamnade i julstämning.
Dagarana innan vi åkte iväg fyllde Erik år och det var fest hos honom och Mattias. det var väldigt trevligt måste jag faktiskt säga, men kanske mindre trevligt för vissa andra?
Själv blev min kväll ganska körd i botten när jag tappade min kamera och objektivet gock sönder, men dagen efter åkte ja och skulle kolla på analoga objektiv som min farbror och faster inte har användnig för längrfe, tyvärr passade de inte men min farbror tog i som in i helvete och bände rätt det som var intryckt. Varken jag eller någon annan hade tidigare vågat ta i så mycket, eftersom det fanns en risk att saken förvärrades. men som tur var så löste sig alltihopa.
Jag fick med mig kameran till Sälen, men jag har itne hunnit lägga in bilderna. En annan glad nyhet är att jag fått tillbaka min dator, vilket jag kännre stor glädje över, ett minus är dock att internet är så segt att jag vill slå sönder något. Men jag får se om det är något jag kan lösa senare.
Nu ska jag npg göra mig iordning inför kvällens festligheter(hemma med famlijen eftersom jag verkligen inte är på humör för annat) och lyssna lite på en av skivorna jag fick i julklapp.

Gott nytt år all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0