YouTube och roliga bloggar!

Fy, det är hur tråkigt väder som helst! Jag fryser över hela kroppen och jag saknar min lillasyster, det var ju skönt att vara ensam hemma på kvällen men nu har jag varit ensam jättelänge, mer än 1½ dygn, nu får hon banne mig komma hem. men hon kommer itne förrän tidigast vid sex, som tur är kommer Emmylie innan dess. Så jag  behöver bara vara ensam några timmar till, jag hade tänkt ta en promenad med vovven, fast det regnar och fota lite.
Men just nu roar jag mig med att lyssna på musik på YouTube, som duger hur fint som helst och läsa olika bloggar.
Då kan jag ju passa på att tipsa om Paulinas, Marias och Teres bloggar, de är stående favoriter.


Jag kan inte publicera detta inlägget utan att lägga in detta:

Man blir glad och lycklig av Patrick Wolf's Magic Position, detta är fest som inget annat för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0