1:a Advent

Okaj! Hos Cassesandra var det jättetrevligt, men jag var lite för trött för mitt eget bästa, lite synd. Men det löste sig när jag hade fått vila ögonen i ungefär en kvart eller så.
Igår gjorde jag inte mycket nytta, jag såg flera filmer men inte så mycket annat måste jag säga. Och nu ska ajg snart iväg och städa skiten ur alla lokalerna på jobbet, Emmylie ska ju hjälpa mig, jag är inte ensam.
Imorse när jag gick upp (läs; för en timme sedan), pappa väckte mig och frågade om vi skulle äta frukost tillsammans, jag kände att det är ju trots allt söndag och jag får bjuda till lite. När vi väl satt vi bordet och tuggade på våra mackor frågade pappa om jag itne skulle tända ljuset. Då gick det upp för mig, visste fasen, det är advent idag. Det var som att hela kroppen reagerade och jag blev genast på stålande hunör. Tänk vad en dag närmare jul kan göra.

angels do not make love, they are love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0