Bob Dylan och mina tankar

Okej, klockan är mycket, för att vara mitt i veckan. Men jag kan verkligen inte sova, jag är glad och längtar till helgen. På fredag ska jag hem till Cassesandra och sova över där, vi ska se på film och ha det jäklivg mysigt. Plus att ja ginte alls kan sluta tänka på hur underbar filmen var, jag får nog leva med tanken på Robert Pattinson resten av livet, men hey, inte mig emot. Honom har jag absolut inget emot att vara besatt av!
OH! Idag var jag duktig och lämnade in psykologin, så nu har jag bara engelskan kvar, yey på det. Och sen nästa vekc är det så galet att jag itne vet var jag ska ta vägen, alla lärare är dumma i huvudet, det är en finurlig sak som är väldigt sann. De säger att vi får vara med och bestämma, men nejdå! bara för att man frågar eleverna hur det vill ha det så betyder itne det att det är demokrati, inte om man kör över deras åsikter i vilket fall som helst.

Imorgon är det Yrkesdags-någonting på skolan, man kan gå på en hel drös olika föreläsningar om hur många olika yrken som helst. Det ska bli tråkigt, men vi slutar nästan två timmar tidigare än vad vi brukar, så det är inte något jag tackar nej till. jag ska nog kolla in restaurang, fotograf och lärare, de är jag säkra på iaf. Sen får vi se when the time comes, om jag möjligtvis blir intresserad av att gå på en föreläsning om hur man lyckas inom hundvård. Kanske är det något för mig?
Tvivlar på det men man vet aldrig.
Nu ska jag lyssna på Hurricane ett stort antal gånger innan jag somnar, INXS- Never tear us Apart får vara med på ett litet hörn, de är så bra låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0