in the kind of world where we belong

Idag var jag duktigare än vanligt och gjorde för en gångs skull min läxa i ryska. So now, I'm feeling strong and confident, jag kommer klara förhöret imorgon. Inte bara få pinsamma 8/46 som förra gången. Jag ligger inte efter med något längre, men nästa vecka komemr all hell breaka loss, tre prov och en stor muntlig uppgift, i svenska. Det är meningen att vi ska analysera en dikt, och helt allvarglit så kan jag ingenting om dikter.
Jag har väl kladdat ner något någongång, men inte på allvar och jag läser inte andras dikter maniskt heller. Men det är inte så att jag inte uppskattar en bra dikt. Vissa meningar får det ju bara att skälva i hela kroppen, och man tänker ofta, så är det fan i mig.
OM jag själv skriver dikter så är det oftast abstrakt eller bara ploj. Fast så var det ju förra vintern, när jag tyckte allt var skit och jag var så långt nere i botten på skorna att det var svårt att sträcka på nackan och titta ut över kanten. och då skrev jag faktiskt en hel del.
Nog om dikter, nu ligger jag i sängen och funderar på allt trevlgit som ska hända imorgon och i helgen. Imorgon har jag bara en lektion, men jag ska iaf vara i skolan från 8-16 men det är för att plugga själv på morgonen och sen på eftermiddagen är det endast för att jag väntar på Cassesandra som jag ska sova över hos. Och då kan jag lika bra stanna i stan och vänta istället för att åka hem. Jag tycker inte det gör någonting att sitta med på lektioner, det kan vara trevligt när man själv inte har obligations att göra något. Sen på lördag ska jag spendera 90 kr på att se Twilight igen, ja, den var så bra. Så det så. jag uppmanar alla att se den!
PÅ söndag ska det inte vara så roligt som fredagen och lördagen, nej se då vankas det storständing på jobbet, fönster ska putsas och köket ska raidas. Men med hjälp av kära E så ska det nog gå.

Lajdidaj!


Kommentarer
Postat av: E

det ska bli kul på söndag

naaaaaaat

men vi är duggdia : )

2008-11-28 @ 21:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0