Nu ger jag fan upp!

Jag har just spenderat två och en halv timme med att skriva en jävligt lång uppsats till engelskan. Det blev skitbra, dessvärre finns den inte längre. Eftersom jag inte har Word på min dator skrev jag den i min skol-mail. Hel tplötsligt slutar internet fungera och jag måste starta om det hela, när jag är klar har hela skiten försvunnit. Jag vet fan itne om jag pallar med all skit längre. Jag är så jävla förbannad jag vill bara gråta men det kommer inga tårar, jag orkar inte med det här längre! Den här uppsatsen skulle lämnats in för en vecka sedan, men ja ghar inte haft tid att skriva den förrän nu och så precis när jag är klar och skitnöjd så händer en sånhär sak. Jag vill inte var med längre. Det handlar itne bara om just denna uppsatsten, just nu gör det mest det men jag är så jävla trött på allt var skolan heter. Vår rektor är sjuk i huvudet och jag har så jävla mycket att göra men jag gör det inte. Som nu idag har jag en massa att göra, från förra veckan har jag en massa som jag inte har gjort och jag vet inte när jag ska få tid att göra dem. Jag hatar min ryskalärare för tillfället han har gett oss en massa läxor som han anser att vi borde ha gjort redan, vi är de som går SP och var tvugna att vara frånvarande en hel vecka för att syssla med ett sorts projektarbete. Det var inte meningen att vi skulle hamna efter i en massa ämnem bara för det. Jag är fan så jävla lack att jag bara svär hela tiden. Jag har just slösat bort nåstan tre timmar som jag kunde använt till något annat eftersom nu finns inte produkten av de timmarna kvar. Vad i helvete ska jag ta mig till?
Det jag kan hoppas på är att min engelskalärare fattar var jag står och ger mig lite dispans på uppsatsen, annars vet jag fan inte varifrån jag ska trolla fram tiden till att skriva den.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0