Score on guttiness

Eoh ja! Nu har jag insett att jag imorgon måste gå upp vid, tja...senast halv sju för att sedan pallra mig till skolan. och det är ju inte precis något jag ser fram emot. Jag ligger fortfarande efter med en massa, men jag har som tur är inte sammlat på mig mer förseningar. men det är också orsaken till att jag inte lämnat in det andra än, att jag gjort det som jag inte varit försenad med.
Oj, vad snurrigt allt blev nu. Men det gör inget för jag har ont i magen och vill läsa en bok. Så jag tror jag tar och dricker lite vätska, jag är ofantligt törstig, och sen lägger mig i sängen och läser en bra bok. Hoppas nu att jag hittar en bra bok, och att jag inte somnar för snabbt.
TV är förresten överskattat, hittar man ett fint blandband som pappa spelade in på 90-talet så är man set for life. Jag har typ två hela kassar med kassettband att gå igenom, nu är det inte så lyckligt att alla banden är från 90-talet, utan de flesta inehåller 50-60-tals låtar, men jag är inte ledsen för det.


Lajdidaj och va min tjaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0