Twilight

Ikväll såg jag Twilight, vad jag kan säga om den filmen är bara positiva saker. Den var jättebra, både filmen och det faktum att den manliga huvudrollsinehavaren var så fruktansvärt snygg att jag och E som såg den tillsammans, hyperventilerade. Han var så snygg att det gjorde ont, det är sjukt. Jag har aldrig varit med om något liknande, det som har varit närmst är nog James Franco, men Robert Pattinson, som han heter är bara så underbart gorgeous i denna filmen, it's insane.
Jag fick ont i hela kroppen, oh gud jag börjar skaka bara nu när jag tänker på det. Gosh, det var det bästa biobesöket på länge! We now love him, forever and allways.

Kommentarer
Postat av: E

jag måste ha honom, jag är jättekär... jag ska se filmen på bio ikväll igen:D

2008-11-26 @ 15:47:41
Postat av: Elin

Ja, alltså han är the one and only! Jag ska se den igen på lördag, skiter i att det kostar 90 kr, måste!

2008-11-27 @ 22:40:15
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0