Alright!

Kattungarna växer och är riktigt fina och extremt söta, man kan ju inte ta i dem utan att nästan börja gråta och hela tiden utbrista aaaaaaaaaauw! Nämen! Du är så SÖÖÖT!
Det är helt underbart, och att vi ska behålla en av de fyra små liven är så fantastiskt att jag knappt vågar troatt det är sant!

Idag har varit bättre än onsdagar brukar vara, teckenspråkslektionen var inte så dryg som den normalt sätt är. Don't get me wrong, jag gillar teckenspråk jag tycker det är jättekul, men att ha det i 2 h och 40 min är inte så väldigt trevligt, specieltl itne när ens lärare är typ den tråkigaste någonsin.
Vi fick också en helt ny idrottslärare idag, inte nog med att vi blev tvugna att byta från den vi hade i ettan till en ny nu i tvåan, nej nu fick vi en snubbe som itne har någon koll alls. Jag tror han är ond, mina chanser på VG i idrott vinkade jag farväl till idag när han började prata om hur han ska bedömma oss. Han sa faktiskt rakt ut att; "Det finns de som är födda till idrott, och det är bara sådana peronser som kan få MVG". GUTTI! Eller inte?
Han påminner mig fruktansvärt mycket om en vidrig idrottslärare jag hade i lågstadiet, en grek som hetta Christos, han var läskig om något. Hoppas den nya inte är alltför lik Christos. Då vill jag inte ha mer idrott, alls.

Nattinatt 

Kommentarer
Postat av: Kristin , blodis

Läser du teckanspråk? =) Åh, så häftigt :D

2008-10-16 @ 07:24:08
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Elin-DidrikStrumpa!

japp, det är ganska roligt faktiskt. Kan en hel del nu :)

2008-10-16 @ 18:42:18
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: rebecka

OJ!!! Jag var bara tvungen att kommentera just detta inlägget!! För jag kommer så väl ihåg den hemska idrottsläraren i lågstadiet!!! Dock kom jag inte ihåg hans namn, kommer bara ihåg att jag sa att han kom från "Kräkland" och att han kunde åka dit igen och kräka xP hahaha!

Men usch, ärligt, han var hemsk. Och det roligaste var att jag faktiskt också direkt tänkte på honom när vår nya idrottslärare presenterade sig! Kom inte ihåg hur grekidrottsläraren såg ut iheller, så tills nu har jag misstänkt att det var han jag fått en gång till :P Tur att det inte var det iaf... annars akulle jag dött på stubinen. har så många hemska minnen från den tiden när vi hade greken att jag ryser bara jag tänker på det,,, men de får jag nog berätta muntligt ngn gång, de är för invecklade för att skrivas ned :P

BTW, väldigt trevlig läsning i övrigt! Kramz, ses på måndag! :)

2008-11-09 @ 00:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0