Hemma men stress

Så igårkväll kom jag alltså hem efter att ha spenderat en mycket spännande helg i Småland.
Jag trodde verkligen inte att det skulle vara så roligt som det faktiskt var, förutom att jag då har träningsvärk i typ HELA kroppen, även i armarna så känner jag mig nöjd med det hela.
Det var alltså min uppgift att gå i drevet och hojta och ropa så att djuren skulle komma fram. jag trodde det skulle vara jobbigt och svårt, och det var det men det var roligt på samma gång!
Jag hade en nära-döden-upplevelse jag gick ner mig till midjan i ett bottenlöst hål och hade inte suttit här framför datorn om jag inte hade fått asistans av en vänlig smålänning som bara var typ två år äldre än mig.
Jag har även funnit att män som är manliga är heta som få. det fanns en del sådana som var i ganska lämplig ålder, smaskigt!
Denna veckan kommer bli jobbig i plugget, det är en massa arbete som måste fixas. Vi hpller på med ett grupparbete som började idag och sträcker sig över hela veckan, det inefattar elver från hela vårt rektorsområde. I vårt arbetslag jobbar vi med Europa och jag är i en grupp med fem andra från min klass och två från vår etta, det verkar lovande men jobbigt och tråkigt.
Jag hoppas på det bästa.

Förresten så är min dator sönder och det är sorgligt, men jag ska försöka hinna lämna in den på lagning imorgon.
HAJ DO!

Kommentarer
Postat av: Cazze

Snygga killar får man aldrig nog av!

2008-10-21 @ 08:34:03
Postat av: Kristin , blodis

Låter roligt :)

2008-10-21 @ 17:16:36
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Elin-DidrikStrumpa

Haha, nej det är sant Cassesandra :D

2008-10-21 @ 22:29:40
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0