Igår var score!

Festen igår belv helt underbar, det var precis vad vi behövde i umgängeskretsen, det var väldigt roligt.
Klockan halv sju ungefär kom jag och Shilly till Julia och de andra var redan där. Sen hade vi jätteroliga samtal tills ungefär elva då Julias pappa gick och la sig och då satte vi igång med själva festen. Det är en kväll att minnas, mitt självförtroende fick en boost upp till de högsta topparna i världen, jag kände mig som en bra vän och alla hade det roligt.
Vi diskuterade en massa saker, däribland festivaler inför nästa sommar. Arvika, Siesta! och emmaboda ligger högst upp på listan, till Arvika och Siesta! ska jag, men beroende på exakt när Emmaboda är så får jag se hur det blir med det. Arvika är ju helt klart det dyraste, både att ta sig dit och själva festivalen. Men det kan det vara värt, Depeche Mode ska dit, de var det första bandsläppet. Till Siesta! släpps inget förrän den 12 december, både band och de första 200 biljetterna, de lanseras ungefär som "Julklappsbiljetter" mycket smart anser jag! Jag ska se om jag kan önska mig en sån, har jag tur köper mamma och papa faktiskt den. Men eftersom vi ska till Sälen och åka skidor över julen så är det liksom det som är själva huvud-klappen. Så är det för dyrt så köper de nog inte det. Det kanske blir så också att de vägrar köpa den just för att det är en festival. Men man kan alltid hoppas.

Igår var iaf jättejätteroligt, vi försökte dygna men det lyckades vi inte så väldigt bra med, det fattades en timme. Jag drack typ 10 mugg/koppar kaffe s jag har lite ont i magen idag. Men det går nog snart över. Ingen bakfylla eftersom själva fyllan hade gått bort innan jag somnade, sen blir jag nästan aldrig bakfull heller, så det brukar jag itne ha problem med.
Idag är vädret fint och när jag har laddat batteriet till min kamera så ska jag ut och fota igen!
Lajdidaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0