Katt och mer packning


Det här är min lilla kise! En av Smulans kattungar, alltså den vi ska behålla. Han är jättejättejättesöt! Och mycket liten.

Alltså går det inte så bra i min packning, det kan ju bero på att jag är totalt verdelös på att packa, jag blir bara distraherad av en massa annat. Och själva iläggandet av saker i väskan är jag inte heller någon talang på. Jag packar bara fel saker, jag tror att jag har nämnt det någon gång innan i bloggen, men eftersom jag är så dålig som jag faktiskt är så kan det nämnas igen. Som när jag skulle packa ner min kamera nu precis, nej den kunde jag ju inte plocka upp utan att fota en massa. Och när jag ska packa ner kläder måste jag ofta prova dem först och sen fundera om jag behöver dem eller inte, men det blir alltid iaf att jag tar dem med mig, och att jag tar med mig lite extra utifallatt.

Pappa kom upp med två sånna radioapparater som vi ska använda nu i helgen, för att jag skulle få öva mig på hur det går till. Och det var ju omöjligt att säga "Elin till pappa" utan att asgarva, och när någon anropar en måste man svara "Elin här" det är väldigt svårt att hålla masken. Men svårast är det ändå när man ska säga "ja, klart slut". Det gick inte, så pappa sa att det var okej om jag bara så "ja, slut" för att verkligen säga klart slut tog emot så väldigt.
Detta är alltså vad jag har sysslat med nu när jag egentligen borde ha packat;




Kommentarer
Postat av: Kristin , blodis

Har du gjort dem själv :O Jättefina. och din lilla kisse misse är så söt.

Hoppas det går bra i småland, du har säkert packat hetl rätt saker =)

kram

2008-10-17 @ 07:32:04
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Bela

Jag är fullkomligt KÄR i den där söta, lilla underbara fyrbenta killen!

2008-10-19 @ 23:01:14
URL: http://bela.blogg.se/
Postat av: Elin-DidrikStrumpa

Nej Kristin, jag menade att jag har roat mig med att fota dem :)



jag är också kär i honom Bela!

2008-10-20 @ 21:15:20
URL: http://didrikstrumpa.slogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0