Natten är ung, den har inte ens börjat

Idag blev det inga Al Pacino-filmer jag hann bara jobba, kanske för att jog inte kom iväg till jobbet förrän vid två och sen inte blev klar förrän halv sju. Och jag säger då det, att städa är tråkigt, verkligen bajs-tråkigt. OM något kan vara verkligen bajs-tråkigt så är att städa efter andra en av de sakerna. Men jag lämnade in mina timmar idag och den lönedagen kommer jag stå vid närmsta bankautomat med ett fett leende på läpparna, 1400 kr. Det är aldirg fel med lite extra klirr i fickan. Speciellt nu när jag har typ ångest över att jag itne vill köpa festivalbiljetter för att det är så dyrt. Jag vill åka till Emmaboda, Arvika och Siesta! men det är JÄTTEDYRT! Sen så ska jag ju bekosta hyran av ett skidsätt på sportlovet, det kommer inte vara så jäkla billigt. Men med extra pengar på kontot så kan jag ju faktiskt redan nu köpa biljetter till festivalerna så kan jag itne ångra mig sen, så det är gutti. Jag vill ju dit men jag är snål och det är synd.

Nu lyssnar jag på musik och funderar på om jag ska strunta i läxan och se en film istället.

Äh, what the hell? Natten är ung, Carlito's Way och efter det är jag kanske peppad att läsa ett kapitel i antingen Wir Kinder vom Banhof Zoo eller Jane Eyre. Fast, känner jag mig själv så kommer jag nog inte vara det.

Tack och tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0