Packning och förvirring

Painte ha något som var för varmt men jag fick inte heller frysa! MYCKET VIKTIGT!
Jag blev snurrig när han förklarade, det kommer förmodligen sluta med att jag packar ner hela garderoben så jag garderar mig på alla sätt och vis. Jag försöker bara intala mig själv att det kommer gå bra.
Och jag hoppas verkligen det! Jag måste prata med folk jag inte känner på jaktradion och säga saker som; "Sven till Elin, kom. Sven till Elin, kom". Och säger någon "Elin till Sven, kom. Elin till Sven, kom". så måste jag svara! Det här kommer sluta i katastrof!
Gud vad jag är mätt, nudlar på en massa godis var kanske inte så smart. Jag får ta och dricka jättemycket kolsyrat vatten det brukar alltid jämna ut det!
Konstigt tycke rjag, egentligen, att man blir "lugnare" i magen av att dricka.
Packningen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0