Ska du ha denna boken med?

Klockan är alltså för tidigt för min hjärna att processa! Jag var uppe till typ halv fyra, jag vet itne vad jag höll på med egentligen, sen väckte mamma mig vid tjugo i 10 "Ska du med Elin?"Jag; "Öehhh, vart då?". Men det ska jag så jag har precis hunnit dusch och klä på mig, men jag har kommit på att jag måste ha med mig en kudde så jag kan sova i bilen, jag är okristligt trött.

Fast jag är inte den enda, pappa är heller ingen inte så väldigt vaken, det är bara mamma och syrran som varit uppe länge och fixat en massa. Usch, jag sitter på helspänn, jag vill inte att de ska ropa på mig att vi ska åka, det var så skönt att sätt sig i sängen... Gud, vad lat jag är! Men jag borde ju göra något följa med och vara lite trevlig, och visst det kan ju bli mysigt. Och nu ropade man på mig så jag måste springa ner och ut till bilen, och hey förresten, det är storm ute, LIVET ÄR EN FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0