Smutser

Just nu ligger jag i sängen och kränger godis! Det här med att komma i mina gamla byxor innan jul går ju inte så bra, men jag var tvungen att synda lite idag. Jag ska ut i skogen hela helgen ju så det är nog inte så farligt, eller det intalar jag migsjälv iaf.
Förutom att proppa käften full med choklad och annat gott lyssnar jag på Kristian Anttila, han är fenomenal. Jag gillar honom jättemycket. Det är ni först på sista tiden som jag har börjat lyssna på honom, jag har ju faktiskt sett honom live, men då hade jag knappt hört en enda låt med honom. Men han var jättebra live och sen dess har jag liksom fastnat på honom. Samma var det ju med Håkan Hellström. Det är därför Siesta! var en av de finaste upplevelserna i mitt liv, det tillförde så mycket. MItt liv har typ blivit rikare.


I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag har drömt om att ha en riktig dröm
Jag har sökt efter sanningen och svaren
Blev mest klämd mellan bibeln och min porr

I hela mitt liv har jag väntat på livet
Jag mest tog den roll som man mig gav
Jag fick min plats i din smutsiga fitta
Jag fuktade läpparna och kysste mig iväg

Det är texten till Kristians senaste singel, Smutser, hans texter är ofta ganska grova men helheten blir så bra!
http://www.youtube.com/watch?v=gruyYlv_Sek LYSSNA PÅ DET!

Nu ska jag gå och äta nudlar, det var längesen och jag blev väldigt sugen på det helt plötsligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0