Wouldn't it be nice?

Börjar med att jag vaknar i ottan för att jag glömt ställa om klockan, så jag har förlorat sömn hel i onödan.
Matteprovet jag skulle plugga till igår...ja, jag kan ju säga som så att det pluggades inte en enda sekund av gårdagen. Jag läste igenom lite i ett av häftena vi fått på bussresan imorse. Så provet gick ju som det gick, men jag tror att jag har klarat G och det är allt jag vill. Inget högre när jag inte orkar fatta.
Borde ju göra läxa nu med, men var är min ork för skolarbete? Som bortblåst! Men det betyder bara att allt är som vanligt, så jag tar det med en nypa salt. Ska nog fixa sig.
Att jag inte ens kan skriva det här inlägget utan att gå in på andra internetsidor och kolla på annat, det är ju bara sjukt.
Idag har jag spenderat väldigt mycetk tid med min vänvänvän E. Kom till skolan, gjorde provet och insåg att jag och matte aldrig kan bli vänner, ringde E och sen gick vi hem till henne var där ett tag, ner på stan sen tillbaka till skolan där jag skulle ha en lektion i det vackra språket danska. Efter att jag lärt mig som en duktig flicka att räkna till hundra på danska gick jag hem till E igen och sen fäljde hon med mig på jobbet och tittade på när jag torkade kissnedstänkta toaletter. Sen promenixade vi hem till henne igen för att spendera ytterligare två timmar i varandras sällskap. Jag har haft en trevlig dag och pratat om en massa saker som jag velat prata om.
Nu lyssnar jag på Hello Saferide och ska faktiskt försöka tänka lite på pluggandet, om inte göra så iaf tänka ut vad jag sen ska skriva. Men jag har inte för stora förhoppningar på att det ska lyckas.

What else can we do?

Kommentarer
Postat av: Kristin , blodis

Fröstår dig. Man orkar verkligen inte plugga när man kommer hem x) om ens i skolan ibland hehe.

2008-10-07 @ 20:46:17
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0