Apple of your eye

Notis; Förra inlägget postades inte som jag ville och det skulle egentligen legat ute igårkväll, men eftersom teknikens värld inte vill sammarbeta med mig så blev det inte bra förrän nyss.

Idag är jag förkyld så det är helt galet! Sitter här vid skrivbordet med en rinnig näsa och snörvlar.
 Jag slutade skolan tidigt, hade bara tre lektioner, tyska, ryska och naturkunskap. Så alltså har helgen nu börjat. Och efter ännu en vecka av pluggande känns det skönt. Fast nej, nu ljög jag, jag pluggar ju nästan aldrig, fast det är skönt med helg i alla fall.
Min ålderliga katt har inatt blivit mamma för någonting gången i raden. Fyra små små små luddtussbollar. Jag är helt lyrisk källingar är bland detsötaste som finns.
Innan i veckan har jag varit ute på lite miniutflykter här runtikring i den lilla byn jag bor så jag ger er ett litet smakprov på det som blev, och lämnar er för stunden men I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0