I know it's out of fashion to watch the sun go down

Så, hej och hå här har deet inte hänt så mycket.
Det  finns det inte någon bra ursäkt för, det har varit stressigt och jag har itne orkat, men de tär inte någon bra ursäkt så det är avslutat!

Stockholm var trevligt och mysigt, jag längtar efter det litegrann ibland. Kanske inte just Stockholm men själv grejen, att bo själv mitt i stna med nära till allt. Här i denna hålan en bra bit ifrån just allt är det ibland lite ensamt, speciellt för en som är lite lagom lat precis som jag är.
 Men ensamheten är välbehövlig ibland, speciellt nu, på hösten när det mesta är piss och tråk.
Ja, det är som de flesta säger hösten är deppig och jobbig, jag har inte trott att årstiden har spelat  någon större roll, inte innan iaf. Mee nu tror jag faktiskt den gör det, det måste den göra. En av mina bästa vänner har det så sjukt jobbigt just nu och själv är jag helt ur gängorna, jag bölar för allt och blir sur för ingenting. Nej, det är inte någon PMS jag är bara helt hormonbombad, lite jobbigt? Ja, ganska!
Och ovanpå det är jag gravt förkyld. Gnäll, gnäll, gnäll.
Slut med det också, för nu ska jag tänka positivt, imorgon är det fredag och jag slutar skolan tidigt. Great success! Helgen är varmt välkommen, fredag är slappdag nr1 och lördag är vad jag tror kommer bli trevligt trevligt, jag ska förmodligen hitta på något med några kompisar. Så det ska bli en bra helg!

Nu är klockan sent och jag ska läsa lite innan jag fixar lite med läxor som jag skjutit upp hela dagen, inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0