A walk in the Clouds

Det var denna filmen jag skrev om i förra inlägget, den som jag spelat in och letat efter hur länge som helst. Detta är ju en halvbra trailer men filmen är ju bara så bra. Jag hade en period när jag var helt Keanu Reeves-galen och det blev kanske tjugo gånger värre efter att jag sett denna filmen.
De senaste dagarna när jag har sett film så har jag varit så himla känslig, jag grät i fredags till kanske tre filmer, först till Nanny McPhee, som förresten var dubbad och jättedålig (jag avskyr allt som är dubbat, förutom Disney-klassiker) och sen till Björnbröder 2 och slutligen när jag så en tråkig tv-film på Silver, som var skitdålig. Men jag menar jag grät till Nanny McPhee och Björnbröder, det är lite väl dramatiskt...

A Walk in the Clouds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0