Aah, hell no!

Ja, nu är det slut, över. Det känns lika jobbigt denna gången som när sportlovet tog slut, jag har verkligen förlorat all lust på att ens tänka på skolan än mindre faktiskt gå dit. Åh, herregud, jag vill inte alls, inte på hela termine, det är så himla mycket som måste göras. Men det värsta är alla Nationella prov vi har kvar; ett i svenska, fyra i engelska, två i matte och så har jag fyra i tyska som jag måste klara av. Jag kommer totaltorska, speciellt på dem i tyskan. Jag vill bara vara ledig resten av terminen, men mamma sa nej, big surprise? Nej, verkligen inte , men ibland känns det verkligen som att jag kommer gå in i väggen, eller något, jag pallar inte detta tempot mycket längre. Tur att jag får det lättare i trean, det som blir jobbigt är ju PA men det har jag redan börjat tänka på, som tur är.
FANFANFANFANFANFANFANFANFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0