As I walk the room, well nothing can stop the Duke

Idag har allting utomhus bara vrålat att våren är här, jag gick ut utan att ta på mig min jacka och jag frös inte ett dugg, eller iaf inte när vi var i solen. Det har varit underbart väder hela dagen och är det fortfarande, men själv har man en massa läxor att göra så jag är på mitt rum med fönstret vidöppet så att jag åtminstone kan känna doften av det sköna vädret.
Egentligen hade jag velat vara ute och fota en massa, eller bara cykla en runda, men jag FÅR inte! Nej, nu måste jag plugga. Men man kan ju alltid lysnna på lite musik under tiden man pluggar och tänka lite på Siesta förra året och de trevliga saker som hände då, Vapnet funkar bra till det!
Håll till godo

Kommentarer
Postat av: Jocke

Tack så mycket! Jag är 15 år :)

2009-04-02 @ 22:37:13
URL: http://korpisjoocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0