Får hon spader

Hela dagen har varit seg som fan, eller inte hela dagen. Men efter lunchen dalade det jäkligt starkt, ryskan och tyskan var snarkfester, det var riktigt tråkigt. Jag höll på att somna flera gånger på tyskan, grammatik är inte det som gör mig alert precis...

Idag höl jag talet som jag lyckades bli klar med vid två inatt, jag hann läsa igenom det EN gång innan  jag ställde mig framför klassen. Visst var klassen kraftigt minimerad, men jag var först ut av alla och när jag sen var klar och läraren gjorde klart att hon faktiskt hade tyckt att det var hyfsat bra så blev jag stolt och nöjd, I did it! Men att vara vaken till tre och sen hasa sig ner för trappan vid sju has got me quite sömnig so I bid you a god night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0