Fest som aldrig förr

Okej, gårdagens fest var bara...eh...ja den var som den var. Jag sa att jag skulle ha kul som få gånger förr och det hade jag verkligen, hela kvällen och imorse också! Det hände bara så många sjuka saker, vi pratade om allvarliga saker och om mindre seriösa ämnen, som det faktum att tjejer kan hålla sig längre än killar, alltså inte behöver kissa lika pronto som killar. Det var vid detta tillfället som jag creddade mig själv för att jag lyckats hålla mig genom merparten av Tyskland, gödde! Shirley skrattade som, ja, jag vet inte vad det var iaf på golvet i tvättstugan och det lät helt galet. Festen blev en hit och på torsdag blir det en hit till.


Lyssna på detta och KÄNN festen och feel the text, it's great

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0