Godnatt

Nu har jag precis sett klart på repriserna av Big Brother 2003 som går på tv 400. Det var två völdigt dramatiska avsnitt, skåningen Mattias lämnade huset. Detta är första gången jag någonsin ser BB, jag fick inte se det när det gick på först.  Innan ikväll såg jag fråga Olle och Grey's Anatomy,fråga Olle var roligare än förra veckan, jag tycker att Kalle Schulman är tusen gånger mer underhållande än broderna Alex, Kishti Tomita hadejag kunnat vara utan. Grey's Anatomy slutade sjukt spännande, och jag vill se nästa avsnitt nu!
Imorgon har jag massa pluggande att göra, måste bruka lite allvar...men kommer jag göra det? Eh, nej, förmodligen inte.
Men godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0