Totalt däckad

När teckenspråkslektionen var slut ringde jag pappa och frågade om han kunde hämta mig, I got lucky, han skulle in till stan ett snabbt ärende så jag fick skjuts. Det var tur att jag fick det för min migrän var värre än på länge, det var hemskt att åka i bilen och sen cykla hem från bussen. När jag väl kom hem gick jag direkt upp i sängen och bara däckade och sov i tre timmar. När jag sen vaknade mådde jag lite bättre, hade inte lika ont i huvudet, tills jag reste mig då..fy fan! Migrän's a bitch!
Jag hade inte mer ont än att jag kunde äta middag med de andra och slötitta lite på TV. Det är ju också kul att vi inte har några huvudvärkstabletter hemma, i ett hushåll med tre personer utav fyra som har svår migrän, wtf? Jaja, mamma hade tabletter i sin väska så jag fick av henne sen när hon kom hem och smärtan tonades ner så jag dåg en film och inte att förglömma Grey's Anatomy. Nu känner jag hur det blir värre igen, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0