Autisterna, återigen

Helgen har varit stressig, fast jag inte gjort något. Men så är det alltid för mig, jag känner konstant stress när jag vet vad jag egentligen borde göra, eller vad jag kommer behöva göra dagen/veckan därpå. Det är så jag hanterar min stress, jag kopplar bort den, eller kopplar bort den halvt iaf, struntar i den för stunden för att två timmar senare tänka på den och känna hur pulsen börjar dunka och jag mår lite, lite illa. Eller som nu när jag skriver om det och mår mer än lite,lite illa. Usch, nej inte mer stress nu, jag tar itu med allt imorgon.

Som sagt, helgen har inte varit väldigt händelserik, mer än att jag sovit länge, läst mycket och inte varit speciellt produktiv på något sätt. En skön helg, bortsett från stressen då. Jaghar börjat lyssna mycket på Autisterna, igen, and I like it! Deras texter är aldrig fel och passar bra till mycket, det mesta.

 
Deras underbara låt Johanna som är fest för mig, nu och alltid.
PO is the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0