grönsakssoppa

Alltså stod vi en halv dag på torget i stan och försökte kränga soppa, det regnade lite från och till, var kallt som tusan och blåste jättemycket. Jag tyckte iaf inte det var så kul... jag ligger i sängen och försöker få upp värmen, men det går inte så bra.
När vi kom till torget imorse så sa p.lisan som delade ut platser till oss att "om Miljö och Hälsa kommer hit så får ni varsin personlig varning" sen dillade hon om prickar hit och dit, jag blev inte så lite irriterad, speciellt på en viss lärare som jag för tillfället inte klarar av. Det var hans uppgift att kolla upp om det var okej att sälja soppa eller inte. Han har bara tabbat sig hela veckan, dåligt, mycket dåligt. Jag FRYSER!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jävla kuk!

2009-02-26 @ 17:24:54
URL: http://irisgoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0