Raggartjaj?

I skrivande stund lyssnar jag på musik, och jag har uptäckt att mitt iTunes är i stort behov av en rensning, vissa låtar vet jag inte ens varför jag har markerade, och ännu viktigare; vad gör Raggarrock med Björn Rosenström i min dator?
 Who's in charge here? Ja inte verkar det vara som att det är mitt medvetandet, för varför skulle jag vilja lyssna på Naken med 250 kg kärlek?
Jag har inte haft datorn i mer än ett och ett halvt år så det måste nästan vara en medveten handling att de låtarna ligger här och skräpar. That scares me! Kanske ligger det en Raggar-Elin under utan som bara väntar på att få bryta fram genom skalet. Jag har t.o.m en samlings skiva som heter Raggarsommar eller något liknande...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jamen jättehjälp! Det var en jobbig bild! Måste varit bra mycket jobbigare än att hitta Raggarrock med Björn Rosenström? (det är ju studenttider!! :D)

Hoppas du har det super o kan åka mycket skidor! På återhörande!

kramelikramar

2009-02-18 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0