SNÖ!

Ja, så är det nu, i februari, precis innan jag ska åka utomlands, då, ja då kan det komma snö som ligger kvar längre än en halv dag.
Jag älskar snö, det är det mysigaste vädret, eller kanske nederbörden är bättre, jag vet inte, underbart är det iaf! När det yr runt en och fastnar i håret, fast det är jobbigt så är det underbart. Synd bara att det itne är som det var innan, eller sist adet var så var för två år sedan när det kom så mycket snö att ja inte ens kom upp till busshållplatsen på nästan en hel vecka. Så tycker jag det ska vara MINST en vecka varje vinter. Men nej, inte här i Skåne! Här kommer det ofta bara fjuttmängder... jag hoppas det kommer mer innan vintern är slut, och efter jag kommit hem från skidresan till Österrike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0