Twilight

Jag får erkänna att jag för tillfället känner mig lite (väldigt lite) patetisk, jag var och såg Twiligth på bio, ja igen.
Syrran och jag åkte in till T-lilla och satt i VIP-stolarna och göttade oss, den har inte blivit ett dugg sämre och Robert Pattinson är lika snygg som han var första gången. Jag kan knappt vänta tills tvåan kommer på bio så jag kan gå och dregla igen. Jag har läst de tre först böckerna och väntar otåligt på den sista, att man kan bli så besatt, det är lite konstigt. Men jag har ju råkat ut för det förr, så jag kanske inte borde bli förvånad, jag säger bara Isfolket, när jag började läsa dem så tror jag att jag inte var så rolig för min omgivning att umgås med.

He sang a lullaby
He sang it from his heart
That lullaby was mine
When I sleep I call his name
How could an Angel break my heart?


Kommentarer
Postat av: Mika

Jag drömmer om Robert varje natt och jag läser nu "Om jag kunde drömma" för tredje gången. Jag är helt besatt och jag kan inte hjälpa det. Jag är kär i böckerna, filmen och jag har färälskat mig i Robert! Det är sinnessjukt och jag borde bli inlåst ;) men jag älskar det!

2009-02-24 @ 13:27:23
URL: http://mikalundblad.blogg.se/
Postat av: thess

du är inte ensam, efter jag har läst alla böckerna ska jag börja om igen, jag vill aldrig sluta läsa om deras kärlek! den är så underbar. och jag är kär i edward, hans karaktär har fått mig knäsvag. det är läskigt men förbannat underbart!

2009-02-25 @ 10:11:28
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/
Postat av: Emmylie

you can have whatever you laaaajk

2009-02-25 @ 20:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0