WOW

Idag har jag bara umgåtts med roliga människor, jag har verkligen haft en jättemysig dag!
Först när vi bakade och fikade (två gånger) hemma hos Rebecka, sen träffade jag Hedvig vid tre och så gick vi och fikade på Book Café. Där träffade vi Freja och Ebba (tror jag) och det var en mycket trevlig fika. Så idag har jag varit fikadrottningen, men fika är kul, te är gott!
Min förkylning har blivit värre, jag hostar som att jag varit rökare i 20 år och det kommer upp massa läskigt slem, det är äckligt! Jag är nog sämst på att kurera mig själv, jag har försökt nu i över två månader men jag lyckas inte alls. För tillfället äter jag mest olika halstabletter och sprayar näsan, men icke!

De två senaste dagarna har jag haft väldigt ånga läsare, måste passa på att heja på de som läser här! Väldigt skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0