DU SUGOORRR PÅ ATT UPPDATERA DIN BLOGG

Visst, jag kan ju alltis lura mig själv och tro att jag ska bli duktig på att blogga, eller åtminstone uppdatera min blogg. Men nej, jag har ett svagt psyke. Det som Emmylie skrev är sant "DU SUGOORRR PÅ ATT UPPDATERA DIN BLOGG".
Men jag gör alltså ett nytt försök. Mycket är det för att pleasa Emmylie.

Så in mitt liv har det inte hänt så väldigt mycket spännande det nya året. Jag kan knappt komma ihåg vad jag har gjort. Typ inget?
Jaja, idag gjorde jag en för framtiden lite avgörande sak, nu tänker de få som läder detta "oh, wow, äntligen något spännande", men tyvärr får jag göra er besvikna. Det handlar bara om att göra kursval inför trean. Men det är alltid något. Så nästa år ska jag, om allt går som jag vill, läsa; Danska steg 2, Italienska steg 1, Litteratur och litteraturvetenskap, Digitalt foto A, Engelska C, Viltvård och Varmkök. Sen tillkommer några grundkurser. Men dessa kurserna har jag valt helt själv, jag har endast valt utifrån min vilja att ha roligt och slippa en massa plugg, så mycket som möjligt. Språk är alltid språk och det är alltid kul men nästa år blir det bara två kurser för min del. Jag varken vill eller orkar läsa några andra språk än just danska och italiano. Uhu!

So that's all folks, för tillfället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

IM PLLEEEEAASSSSEEDDDDDD

2009-01-17 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0