Festdissar_Elin

Så här är kvällen, vilken överraskelse, eller är det det? Nej kankse itne, istälet för att vara på festen jag var bjuden på sitter jag hemma och mår lite sisådär. Första veckan tillbaka efter jullovet är som sagt över och det var inte ens en hel vecka, vi var lediga två dagar. Varför jag itne gick på festen, well, jag hade svårigheter att ta mig dit och så var jag inte så sugen, innan. Men efter det att en viss fröken Kelly hade ringt så kände jag helt plötsligt ett behov av att vara på en fest med alla de människor som skulle till den festen, eller jag inte alla´, men många av dem. Jag får hoppas att det kommer en fest till snart. Annars får jag se vad jag själv kan skrapa ihop...
För fest måste det bli, förr eller senare. Tills dess får jag nöja mig med the company of min fina syster, som jag kommit fram till är nog den som känner mig tibb_tobb bäst. Nu måste jag lyssna på Nina Simone, dirr, cravings på det.
Synd att jag inte kunde vara på festen, det är säkert jätteroligt där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0