Pappa and Micka

Så idag har jag inte hunnit med så mycket, mer än att jag, Micka och pappa har spelat Monopol, och för en gångs skull orkade vi spela klart. Men det tog ju några timmar. Efter det gick vi ut på en snabb promenad och när jag skriver snabb så är det ingen underdrift, jag fick nästan småspringa hela tiden för att hinna med, men hade jag sagt någto om att de gick på som galningar så hade jag väl fått någon pik om att jag gick för långsamt. Alltså var det bara att hålla käften och trampa på. Men det var inte så farligt, egentligen.
Fortfarnade ångrar jag att jag inte var på festen igår, eller på någon fest idag, var alla på fest igår och jag satt hemma och var tråkig som vanligt?!
Usch, nu är det inte roligt längre.

Igårkväll innan jag somnade läste jag första kapitlet i Om jag kunde drömma av Stephenie Meyer, ingen vet inte vilken det är eftersom filmen Twilight är ganska hypad. Jag måste medge att jag också fallit för filmen och nu verkar det som att precis när jag lyckats trava mig ur det träsket så drar boken in mig i det igen. Jag vill dock inte fastna och aldrig mer komma loss så jag väljer att läsa så långsamt som jag kan. Hur nu det ska gå vet jag inte, men det får bli som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0