Sjuk

Nej, det har inte hänt speciellt mycket här den senaste veckan, jag har legat sjuk och inte orkat sitta vid datorn. Men nu har jag äntligen fått tillbaka min egen dator så nu kan jag ligga i sängen, snörvla, hosta och helt enkelt ha datorn i knät.
Det var ett ganska bra tag sen jag var hemma från skolan i mer än två dagar och faktiskt var sjuk, jag brukar nämligen altid fuska, nästan alltid. Under hela dagn igår kunde jag itne känna smaken av något, och när Jag inte tar av glassen som pappa köpt till mig för att jag inte är sugen, då är jag antingen sjuk eller bara jävligt sur, fast nej, hade jag varit sur hade jag tagit av den iaf. Det var en sorts italiensk tiramisuglass och smaken av kaffe i glass är något jag alltid är sugen på! Jag har inte ätit något än idag och jag hoppas bara på att jag kan smaka idag, annars blir jag lite ledsen, jag och MIcka, som förresten också varit sjuk, har tänkt åka in till stan och shoppa och fika lite. Sen att det finns glass kvar är ju inte heller så dumt.

*snörvel and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0