Dagens tips!

Själv ger jag mig tipset att sova, eftersom min kropp tycks vara slutkörd, jag har verkligen ingen energi. Men så till de verkliga tipsen;
Blogg- väljer att tipsa om Paulinas blogg som jag har följt ett bra tag
Låt- då blir det den väldigt svängiga låten Little green bag med George Baker selection
Film- en regning dag, du har ingen ork att läsa en bok, vad passar då bättre än 300 minuter svensk film? Fanny & Alexander är given en tråkig dag
Community- Är du galen i Margit Sandemos böcker om Isfolket eller vill bara snacka skit/eller diskutera med galna, roliga och trevliga personer från hela Sverige? Ja, då är Det Här något för dig!
Specialare- för mig som är extremt blödig är detta bara så fint, tårögd när Christian hoppar upp och kramas
Semesterort-  Så många fantastiska resmål, men det jag längtar mest til just nu är det här! Bibione, Lido del Sole i Italien- framme på lördag!

Kommentarer
Postat av: Kristin

sv. Tack! älskar de skorna, de är från Vagabond :)



Isfolkforumet äger! ;) :D

2009-07-14 @ 16:19:54
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0