Fried my back!

Ohja! Idag vart det stranden och det med tyngd, om man kan vara på stranden på ett tungt sätt så var det sannerligen det som inträffade idag. Vi såg ett strandragg mellan en äldre medelålders herre och en kanske 30 årig kvinna, trampade på läskiga saker när vi badade, bevittnade en svensk man i sina bästa år med kanonkula till mage och fläckiga speedos som klädnad men inget av detta trufar att vi nu är stekta och det med besked! Jag är som en skållad, ehm ja någonting, det svider och är inte roligt. Men this is swim-suit-season in a nötskal för mig.

BTW, är det fler än jag som tycker det är svårt att sola sidorna, att bli färgad på sidan av kroppen är för fasen ett av livets svårare quests. Det måste jag undersöka hur man gör bäst!

Jag har snöat in mig lite på Tramsgänget och detta är en klockren låt av just dem, listen I tell you!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hehe! Låter trevligt på stranden :P

2009-07-05 @ 20:00:52
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0