Taken pause

Ja, det har ju varit en liten minipaus här. Jag har varit runt på marknad och målat staket och då finns det inte så mycket tid till att sitta vid en dator. Jag är för tillfället sämst i sverige på att blogga, men är det sommar så är det.
Idag är det 27 grader varmt och jag planerar att spendera heeeela dagen utomhus och olja ett trägolv och ligga och svettas i solen, en jättebra idé. Stranden hade varit en ännu bättre plan men vattnet ser ut som fucking gyttja, det är algblommning på gång, bruna alger är so far det snuskigaste vi har haft down here. Så det blir nog ingen strand på några dagar men om två veckor är jag på väg till Italien, where I will vistas i två förhoppningsvis underbara veckor.

Men nu ska jag springa och äta knäckemackor och sen springa ut på gården, spring mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0