Äntligen sommar

Nu är sommaren här, inte vädret men ledigheten har trillat in, var i skolan för förhoppningsvis sista gången på ungefär tio veckor. Som jag som sagt har bestämt ska bli de bästa sommarveckorna någonsin. Jag ska ta till vara på det sista sommarlovet, helt klart, jag ska göra allt i min makt för att detta ska bli under-fucking-bart!

Nästa vecka är det midsommar (vart fasen tog de veckorna vägen?) och det ser ut att bli knytfest hemma hos lilla Cia med dans runt midsommarfitta. Ned med fallossymbolen! Fram med jordgubbarna sen är det fest.

Ikväll ska vi ut på restaurang med några från klassen och ha lite egen avslutning, det ska bli riktigt trevligt, can't wait!


Me and Cia @ the Epic Tequila night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0