Facts of life

Nej, det finns inga facts of life, inte idag. Idag är jag en person utan djup, det enda jag tänker på är att jag mår illa och att jag igår åt morötter som jag för en halvtimme sedan upptäckte hade legat i samma påse som en morot som inte längre var en morot, bara mos i påsen! Great sucess, idag mår jag inte så bra, ruttna morötter smakar rent ut sagt inte så jävla nice. Jag langar inte peppen idag.
Det enda gutti som lyckats hända är att jag kirrat MVG i Teckenspråk så jag tilldelar mig själv en fet klapp på axeln och tipsar alla att om man bör lyssna på Placebo, dagens sanning!


Jag vill på ett underligt sätt ligga med låten Slackerbitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0