Frustration

Pappa och jag har normalt sett en väldigt bra relation och pratar om det mesta men sedan jag kom hem från Siesta! har han varit lack 24/7. Inte bara på mig, det går ut över syrran också, jag vet faktiskt inte vad det är men kraven som måste uppfyllas för att inte få gnäll riktat mot sig är omöjliga att faktiskt uppfylla.
Jag tror att det hela kan ha att göra med att han är sur att så mycket gick sönder på Sirre och att jag kanske inte får så bra betyg som jag brukar få och att jag i nuläget inte har något jobb. Han använder allt som en ursäkt att få blåsa ut ånga, disken ska vara perfekt, jag ska laga middag och plocka undan också, medan syrran ligger på sofflocket och har endast disken som krav. Jag pallar inte mer nu!

Imorgon måste jag gå och sälja mig själv, något jag aldirg gjort och förväntar mig vara riktigt kass på, wish me luck och make love.
Pick flowers!


För att misären inte skulle bli överhängande slänger jag in lite Britt-Marie!

God natt and don't forget, kötta, seeda och langa allt du kan!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv. Då ska jag undvika att skriva mer. Är snart på bok nummer 18 nu.

en mycket bra bok tycker jag.

Då har mycket bra läsning framför dig :) även om du kan bli förbannad ibland ;)

2009-06-04 @ 17:19:25
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0