Grillkväll

Nu har jag precis kommit hem efter en väldigt mysig kväll. Den spenderades hos Emma med väldigt trevligt sällskap, vi grillade och åt som hästar.
Halloumi, qourn, paprika, aubergine, champinjoner och kött. Ikväll körde jag på vegetarisk målitd, fast jag egentligen är en biten köttätare. (Första gången jag försökt mig på en ordvits och ni behöver inte vara rädda, det var den sista)
Jag var väldgit förvånad att Halloumin var så god som den faktiskt var, lite gnisslig när man tuggade, men det gjorde inget, det var skitgott! Mer Halloumi åt folket. Det hörs ju bara på namnet halloumi, hur kan man inte vilja äta det? Eller bara vara nära det så att man kan få säga det lite oftare, Halloumi, halloumi, halloumi!

Imorgon flyttar jag tillfälligt hem till min käre kusin Emmylie och vet inte hur det blir med uppdaterandet resten av veckan, man måste ju ta vara på sommervärmen medan man har den. 23 grader hela veckan? Det tackar jag då inte nej till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0