Håll med om det folk och fä!

Imorgon står vandring på schemat och det ska inte bli jätteroligt men jag fasar inte så mycket som man kanske kunde tro. Det är härmed inte alls långt kvar tills det att årskurs två på gymnasiet är över, jag är glad och glad. Inget annat, denna sommaren ska bli den bästa, det bestämde jag när jag satt och kollade på Söndagsparty, och de pratade om den svenska sommaren. Då tänkte jag att ja, nu jävlar så ska jag ha den bästa svenska sommaren i hela mitt liv!
Jag ska göra en lista som jag måste pricka av. Fest, fest, fest, vänner, lite mer fest och en massa sköna kvällar.

Imorgon vill jag vara salongsberusad under vandringen, få saker hade varit roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0