Hultsfred 2009

Kvällen bjöd på återträff hemma hos Janina, hela det gamla "gänget" träffades och det var väldigt trevligt. Vi åt god mat och pratade om det mesta, mer än det faktiskt.
Mot slutet kom vi in på Hultsfredsfestivalen och jag är VÄLDIGT sugen, ännu mer nu. Men jag har snålt med pengar och inget sommarjobb, vad jag vet nu. Men det är inte pengarna som är det stora problemet, nej det är mina föräldrar. Tydligen så får jag inte åka på fler festivaler, eftersom tältet och kameran gick sönder på Siesta...och det säger ju allt! Då kan man ju faktiskt inte fortsätta åka på festival? Eller?
Jag är skitsur, men jag ska tjata och bråka, så skiter jag i om vi blir jävla ovänner, det spelar ingen roll, för jag vill åka och jag tycker de kan låta mig ta ansvar och ta hand om mig själv har jag väl alltid klarat? Åh! Jag blir så frustrerad och arg! Men jag vill så gärna åka!!!

Kommentarer
Postat av: thess.

åk åk åk åk !!! :D så ses vi där!

2009-06-22 @ 23:01:22
URL: http://ramlatgatanklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0